Kryteria formalne:
- wniosek złożony został w terminie,
- wniosek złożony został wypełniony w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej (wskazane sekcje)
- do wniosku dołączone jest CV i list motywacyjny kandydata (CV w wersji polskiej i angielskiej),
- do wniosku dołączona jest kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej
- do wniosku dołączone jest potwierdzenie o zatrudnieniu w administracji publicznej na stanowisku kierowniczym lub koordynującym zespołem (w formularzu zgłoszeniowym pozycja E)
- do wniosku dołączona jest zgoda dyrektora/kierownika urzędu na udział kandydata w szkoleniu (j.w.)
- do wniosku dołączone jest oświadczenie przełożonego, że kandydat zajmuje obecnie stanowisko wymagające dalszego rozwoju kompetencji założonych w projekcie (j.w.)
- do wniosku dołączone jest zobowiązanie kandydata do przedstawienia raportu po zakończeniu (j.w.)
- udziału w szkoleniu, w którym przedstawi wnioski z udziału w programie oraz plan wykorzystania nabytej wiedzy i kompetencji w urzędzie, w którym pracuje i/lub poza nim.
Kryteria dostępu:
- kandydat posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub równorzędne (kopia dyplomu),
- kandydat posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym przynajmniej 2-letnie na stanowisku kierowniczym lub koordynującym (CV),
- kandydat jest zatrudniony w urzędzie administracji publicznej na stanowisku kierowniczym lub koordynującym (CV i potwierdzenie pod wnioskiem przez przełożonego)
- kandydat posiada znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, co jest udokumentowane certyfikatem lub zweryfikowane przez KSAP na etapie rekrutacji,
- kandydat posiada zgodę kierownika/ dyrektora generalnego urzędu na udział w programie kształcenia, (podpis pod zgłoszeniem)
- kandydat zobowiąże się do przedstawienia raportu po zakończeniu udziału w programie kształcenia, w którym przedstawi wnioski z udziału w programie oraz plan wykorzystania nabytej wiedzy i kompetencji w urzędzie, w którym pracuje i/lub poza nim (oświadczenie w zgłoszeniu).
Kryteria merytoryczne:
- kandydat uzasadnił adekwatność swoich potrzeb do udziału w projekcie (informacje w zgłoszeniu),
- kandydat posiada kompetencje wyjściowe na poziomie umożliwiającym udział w projekcie, wynikające z dotychczasowego doświadczenia zawodowego (informacje w zgłoszeniu), w tym kompetencje: przywódcze, komunikacyjne, zarządcze,
- kandydat zajmuje obecnie stanowisko wymagające dalszego rozwoju kompetencji założonych w projekcie (oświadczenie przełożonego w zgłoszeniu zawiera: nazwę stanowiska pracy, zakres obowiązków oraz wskazania przełożonego dotyczące pożądanych dróg rozwoju zawodowego kandydata do programu),
- kandydat przedstawił w przekonujący sposób swoje motywacje do podnoszenia kompetencji założonych w projekcie i wykorzystania w dalszej pracy zawodowej nabytej wiedzy i umiejętności (list motywacyjny i CV),
- kandydat wykazał się umiejętnością analitycznego myślenia i podejmowania decyzji., zadanie symulacyjne – case w formularzu zgłoszeniowym
- kandydat wykazał się umiejętnością twórczego rozwiązywania problemów i motywowania zespołu, (list motywacyjny i CV, informacja w zgłoszeniu).